Archief

Nieuwe impuls regiomarketing Zuidoost Friesland  ‘Het is tijd voor een nieuwe positionering van Zuidoost Friesland en Stichting Toeristisch Netwerk de Friese Wouden is toe aan hervorming’. Dat is te lezen in het Plan van Aanpak Regiomarketing Zuidoost Friesland 2020-2030.  14 oktober vond er een bijeenkomst plaats voor...

Hoge opkomst bij informatiebijeenkomst toeristisch netwerk NIJ BEETS - Bijna negentig toeristische ondernemers en organisaties woonden maandagavond de informatieavond en foldermarkt van Stichting Toeristisch Netwerk De Friese Wouden bij It Damshûs in Nij Beets. Allen afkomstig uit de gemeenten Heerenveen, Opsterlân, Smallingerland, Ooststellingwerf en Weststellingwerf. Voor Stichting...

Voor Stichting RegioMarketing Toerisme organiseerden wij een netwerkbijeenkomst voor toeristische ondernemers en cultuurmakers. We bedachten het programma, verzorgden de communicatie en deden de productie; kortom de gehele organisatie lag in onze handen. Toerisme en cultuur komen samen in Noordoost Fryslân Een dag eerder dan de provinciale aftrap,...

Voor Stichting RegioMarketing Toerisme  organiseerden we een persreis naar het onontdekte Friesland: De Friese Wouden. We bereikten met #defriesewouden17 200.000 mensen en er verschijnen 25 artikelen....

In Surhuisterveen vond zaterdagmiddag 17 september 2016  de derde editie van het Korenfestival plaats. Er kwamen maar liefst zo’n 3000 belangstellenden naar het zonnige dorp om naar liederen van achttien verschillende koren te luisteren en om – voor wie dat wilde – mee te zingen....

Ut tempor lectus vel magna placerat, vitae sodales magna lobortis. Suspendisse sagittis lacus eget neque rutrum placerat nec eu nisi. Quisque interdum accumsan velit, in vestibulum nisi dictum accumsan. Aliquam non laoreet nulla. Phasellus at enim blandit, aliquam dolor et, varius lacus. Sed ultricies scelerisque...

SUMAR - Maandagavond 21 maart 2016 kwamen meer dan 100 toeristische ondernemers uit Noordoost Friesland af op de foldermarkt in Restaurant Klein Zwitserland in Sumar. Ondernemers brachten folders mee van hun eigen onderneming om uit te wisselen met anderen. Daarnaast gingen alle ondernemers met een stapel...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_empty_space height="8px"][vc_column_text] De elf bloggers, die 19 tot 21 juni 2015 op uitnodiging  van Stichting Promotie Waddenland uit Groningen en Stichting  RegioMarketing Toerisme  uit Noordoost Friesland, het Lauwersmeergebied en omgeving bezochten, hebben een online revolutie voor de regio weten...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_empty_space height="8px"][vc_column_text] In 2015 organiseerden we de tweede Foldermarkt voor Stichting RegioMarketing Toerisme in Noordoost Friesland. Foldermarkt Sanjesfertier DE WESTEREEN – Maandagavond 20 april waren ruim 100 toeristische ondernemers uit Noordoost Fryslân aanwezig op de foldermarkt in Speel- en Dierenpark Sanjesfertier....

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_empty_space height="8px"][vc_column_text] Voor Stichting RegioMarketing Toerisme maakten wij al drie keer een toeristisch magazine. Met een team van freelancers verzorgen we de teksten, beeldredactie, vormgeving, advertentieacquisitie, distributie en het voorraadbeheer.  In een handomdraai van wad naar woud en meren Tekst Thea...

Van 2013 tot 2016 schreef ik regelmatig voor de Leeuwarder Courant. Ik versloeg paardensportwedstrijden, maakte portretten van sporters en schreef achtergrondartikelen. Onder deze link vind je een selectie van de artikelen die ik heb geschreven. Onderstaand als voorbeeld een achtergrondartikel over de ambitieuze -en inmiddels zeer succesvolle-...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_empty_space height="8px"][vc_column_text]Sinds 2013 komen het illustere duo Tuorke en Jurre elke maand naar het koopcentrum van Surhuisterveen. In het begin namen ze 1000 lootjes mee. Die deelden ze uit aan het winkelende publiek. De winkans voor een leuk presentje...

Toen Pilat Advies nog een startende onderneming was, organiseerden we regelmatig bijeenkomsten. Om het netwerk te verbreden en om portfolio op te bouwen. Maar vooral omdat we het ontzettend leuk vonden (en vinden) om mensen samen te brengen. 22 december 2011 - ZZP- kerstontbijt In 2011 organiseerde...