Pilat Advies | Tuorke en Jurre Surhuisterveen
670
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-670,cookies-not-set,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-15.0,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Tuorke en Jurre Surhuisterveen

Over dit project

Sinds 2013 komen het illustere duo Tuorke en Jurre elke maand naar het koopcentrum van Surhuisterveen.

In het begin namen ze 1000 lootjes mee. Die deelden ze uit aan het winkelende publiek. De winkans voor een leuk presentje was vaak 1 op 2. Per jaar deden ongeveer 40 winkeliers mee door kleine prijsjes te doneren. De winnaars konden in de winkel het prijsje afhalen. Zo kreeg de winkelier nieuw publiek en de winnaar een leuke attentie.

In 2015 werd de actie herzien. In plaats van lootjes gaf het duo kleine attenties weg. Daarnaast was er altijd iets te doen in het dorp. Speeltoestellen voor de kinderen, een Eindejaarsloterij of Tuorke en Jurre gaven zelf een optreden. Zo maakte het gezellige dorp haar slogan waar. ‘Surhuisterveen, zo gezellig is er maar 1.’ 

Tot op de dag van vandaag komen Tuorke en Jurre nog steeds elke 3e zaterdag van de maand naar het gezellige koopcentrum!

 

Datum
Categorie
marketing, ondernemersvereniging
Tags
communicatie, organisatie, persbenadering, productie, social media, uitvoering