Marketing

Nieuwe bezoekers door regiomarketing

Heb je het draagvlak en de producten op orde? Dan kun je beginnen met de promotie. Denk aan internetmarketing, media-aandacht, een beursbezoek, social media campagne of  een evenement. Wij kennen het medialandschap, werken regelmatig met ‘online influencers’ en organiseren regelmatig evenementen.

Persreis

Wil je waardevolle aandacht voor je dorp, stad of regio?  Nodig dan een aantal journalisten uit voor een persreis en verwen ze enkele dagen. Maak een passend programma en zorg voor inspirerende verhalen.

Ook is het een optie om zogenaamde ‘online influencers’ uit te nodigen. Deze Travelbloggers, Instagram- en Youtubehelden brengen graag jouw gebied in beeld.

Evenement

Wil je meetbaar meer bezoekers naar jouw regio, stad of dorp trekken? Organiseer dan een passend evenement. Kijk wat leeft in de omgeving en haak daar op aan. Of bepaal welke doelgroep je wilt aantrekken en zorg voor een passend activiteitenprogramma.

Winkelcentra zijn vaak gebaat bij eendaagse evenementen. Toeristische gebieden kunnen voordeel halen uit meerdaagse evenementen door passende arrangementen aan te bieden.

Internetmarketing

Wil je nieuwe bezoekers trekken met behulp van internet? Zorg dan dat je goed vindbaar bent door displaymarketing of zoekwoordadvertenties in te zetten. Ook social media bieden veel kansen.

Met e-mailmarketing en een gedegen social media strategie kun je  naamsbekendheid opbouwen en herhalingsbezoeken bewerkstelligen.

Relevante projecten

(Klik op de beelden voor meer informatie)

draagvlak, marketing, natuurorganisatie, ondernemersvereniging, overheid, product